loading...
shabankary
shabankary بازدید : 195 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

نرم افزارCyberLink PowerDirector یک نرم افزار قوی برای ویرایش و میکس فیلم می باشد . شما توسط این نرم افزار و ابزار های جادویی (Wizard) آن قادر خواهید بود تا به آسانی و با سرعت هرچه بیشتر به خلق و ویرایش فایل های ویدئویی خودبپردازید .

نرم افزارCyberLink PowerDirector با امکانات گسترده و حرفه ای که برای میکس و مونتاژ فیلم در اختیار شما قرار می دهد ، شما را قادر می سازد تا انواع افکت ها را بر روی فیلم ها اجرا و فایل ویدئویی خود را دقیقاً مطابق سلیقه خودتان ایجاد کنید . از جمله مزیت این نرم افزار استفاده بهینه از منابع سخت افزار و افزایش سرعت اعمال و اجرای افکت ها و در نتیجه کاهش کرش سیستم می باشد . همچنین شما می توانید فایل های حجیم ویدئویی خود را به صورت همزمان به فایل های کوچکتر تقسیم نمایید و یا حتی یک قسمت خاص از ویدئوی خود را انتخاب و بقیه را حذف و بصورت مستقیم بر روی سایت های اشتراک ویدئو مثل یوتیوب آپلود نمایید . هم اکنون می توانیدنرم افزار ویرایش و میکس فیلم CyberLink PowerDirector Ultra 64 v9.0 را از سایت هزار دانلود دریافت نمایید .

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

shabankary بازدید : 241 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)

1majesty-2-the-fantasy-kingdom.jpg
نام بازی: Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim
پلتفورم : PC GAME | English |
ژانر: Strategy -استراتژی
قابلیت آنلاین : دارد
سال انتشار:2009
درجه بندی سنی : نا مشخص
منتشر کننده:Paradox Interactive
گسترش یافته توسط :1C Company

با یک بازی جدید و بسیار زیبا در خدمت شما هستیم.این بازی توسط Paradox Interactive منتشر شده است و به سبک و سیاق بازی های استراتژیک موفق میباشد.بازی دارای گرافیک نسبتا مطلوبی میباشد.هر چند که از بازی های استراتژیک انتظار نمی رود گرافیک بالایی داشته باشند.داستان بازی:در زمانهای قدیم وقتی در دنیا مردم در صلح و صفا زندگی میکردند و کشور شما آرام و ساکت بود موجودات گرگ نما برای تصرف سرزمین شما همراه با انواع هیولاها به کشور شما حمله میکنند و همه را به خاک و خون میکشند.تا بتوانند بر سرمین شما حکومت و مردم دنیا را به نابودی بکشند.اما شما پادشاهی نیستید که به این راحتی کوتاه بیاد و برای نبرد با هیولاهای ترسناک لشکرکشی میکنید و به آزادی مناطق تسخیر شده میپردازید. بازی گرافیک عالی برخوردار است و اگر از دوستداران سبک وارکرفت هستید مطمعنا از این بازی زیبا خوشتان خواهد آمد. خرید تجهیزات و گسترش ابزارهای جنگی و نیروی جنگی از کارهای شماست و باید مردمتان را هدایت کنید و تا پیروزی نهایی بازی را با اتمام برسانید. در کتاب آسمانی Murphius اشاره شده است:تلاش کن تا کاری را انجام دهی که هر شخصی آن را دوست داشته باشد.مصداق این جمله گریبان گیر این پادشاه میشود!! طولی نمیکشد که همه بر ضد او برمیخیزند.اما فراموش نکنید تنها یار و یاور پادشاه مشاور اعظمش میباشد.وی تا آخرین لحظه کنارش میماند.خوب تا اینجا همان طور که همه شما موضوع داستان را مشاهده کردید هیچ گونه نوآوری در داستان نمیبینیم.اگر شما بازی خور باشید حرف من را به خوبی می فهمید.زیرا به جرات 90 درصد بازی های استراتژیک داستان هایی با سبک یکسان دارند.که جای تاسف دارد.اما نا امید نشوید !!! اگر داستان بازی را کنار بگذاریم ویژگی های قابل توجه این بازی میتواند شما را وادار کند که حتما این بازی را دریافت نمایید و از بازی کردن لذت ببرید.در این نسخه از بازی میتوان سرنوشت های واقعی تری که در انتظار افراد هست را به وضوح مشاهده کرد.در واقع به راحتی میتوانید بفهمید که چه اتفاقی قرار است بیفتد.همچنین در این نسخه میتوانید در قالب چند نفره بازی را انجام دهید که یکی از امتیازات مثبت این بازی میباشد.یک نکته دیگر هم که جا دارد بگم این که در این نسخه شما با مجموعه ای از هیرو ها - ساختمان ها -قهرمانان و شهروندان عادی کاملا جدید روبه رو میشوید.پس اگر نسخه قبلی این بازی را انجام دادید و از آن لذت بردید پیشنهاد میکنم حتما وحتما این نسخه از این بازی را که مدت زیادی ار انتشار ان نمیگذرد را دریافت نمایید .

برای دیدن تصاویری از محیط بازی و دانلود نسخه کامل بازی و دانلود نسخه مکمل بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

shabankary بازدید : 204 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)


grammer.jpgنام کتاب: آموزش گرامر زبان انگلیسی
نویسنده: سعيد عنايت پور
تعداد صفحات: 185
فرمت: PDF
زبان: فارسی

توضیحات:
اولين گام در جهت آموزش زبان، يادگيری گرامر ميباشد. خوشبختانه کتابهای بيشماری در زمينه زبان انگليسی و ساير زبانها در کشورما وجود دارد. نکته شايان ذکر در مورد اين جزوه اينست که مطالب از سطح بسيار ساده شروع شده وگرامر تا سطح بالايی آموزش داده ميشود لذا برای افراد مبتدی بسيار مناسب بوده و افرادی که قبلا انگليسی را به خوبی آموزش ديده اند ميتوانند از اين مطالب به عنوان يک مجموعه کامل گرد آوری شده جهت مرور آنچه از قبل ميدانند استفاده کنند. وجه تمايز اين جزوه با ساير جزوات گرامر موجود اينست که روند کار به نحوی طراحی شده که در انتها، خواننده مبتدی به آسانی انگليسی را مکالمه کند و خواننده قويتر بهبود چشمگيریدر مکالمه خود احساس نمايد.
برای دانلود کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی از به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

shabankary بازدید : 222 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)
1-james-bond-007-quantum-of-solace.jpg
دانلود رایگان در پارت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود


نام بازی: James Bond 007 Quantum of Solace
پلتفورم : pc
ژانر:تیر اندازی(اول شخص)
سال انتشار: 2008
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Activision
توسعه یافته : Beenox
درجه بندی سنی : T

امروز قصد معرفی و ارائه یک بازی فوق العاده حجیم را داریم.خوشحالیم اعلام کنیم به عنوان اولین سایت ایرانی این بازی را به صورت رایگان با لینک مستقیم ارائه میکنیم.نام این بازی رویایی James Bond 007 Quantum of Solace میباشد.بله درست شنیده اید...بازگشت جیمز باند به عرصه بازی های موفق دنیا...سبک این بازی تیر اندازی میباشد که به شدت در ایران علاقه مندان زیادی دارد.این بازی بر اساس فیلم جیمز باند تهیه شده است و شخصیت بازی Daniel Craig میباشد .پس اگر این فیلم را مشاهده کرده باشید بازی برای شما بسیار راحت خواهد بود ...زیرا همان طور که گفتیم این بازی بر اساس فیلم آن ساخته شده است... .گرافیک بازی نسبت به نسخه قبل همان طور که انتظار میرفت بهتر شده است.به طوری که شخصیت های بازی (چهره ها) به طور کامل شبیه سازی شده اند .در این زمینه با توجه به تاریخ انتشار مشکلی دیده نمیشود.اگر بازی ندای وظیفه 4 یا همان Call of Duty 4: Modern Warfare را بازی کرده باشید متوجه میشوید که موتور این بازی با بازی James Bond 007 Quantum of Solace کاملا یکسان میباشد.هر چند که شخصا معتقدم موتور گرافیکی بسیار ضعیفی میباشد و همان طور که میدانید بازی ندای وظیف در این سری جدید موتور گرافیکش را عوض کرد که انقلابی در صنعت بازی به وجود آورد...!!!تصاویری که در ادامه مطلب گذاشتیم شاهدی بر این مدعاست... .این بازی دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد که سازندگان آن این چنین بیان میکنند: واکنش یا همان هوش مصنوعی در این بازی فوق العاده میباشد - تنوع مراحل در این بازی زیاد میباشد به طوری که شما هیچ وقت از روند بازی کسل نمیشوید.....درست است که بازی در سال 2008 منتشرشده است اما این قضیه به هیچ عناون نباید این فکر را ایجاد کند که بازی گرافیک ندارد.با دیدن عکس هایی از محیط بازی حقیقتا به این پی میبرید که بازی واقعا از موتور گرافیکی ندای وظیفه 4 استفاده میکند و چیزی از ان کمتر ندارد....

دانلود رایگان این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازیدر ادامه مطلب...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

shabankary بازدید : 199 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)
AMS.Software.Photo.Effects.v2.81_www.mihanshabankarynload.com.jpg
AMS Software Photo Effects نام یک نرم افزار بسیار کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا عکس های خود را بدون نیاز به نرم افزارهای حجیم و پیچیده چون فتوشاپ ، ویرایش نمایید. امکانات وسیعی که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد باعث می شود تا در حین کار با آن کمبودی را احساس نکنید. می توانید کارت تبریک طراحی کنید و یا در ادیت عکس های خود از بیش از 50 افکت استفاده نمایید. سرعت بالا در پردازش ، سادگی محیط کاربری ، امکان استفاده از بیش از 100 قاب و امکان تنظیم نور همگی از قابلیت های این نرم افزار هستند. در واقع این نرم افزار ابزارهای فتوشاپ را به صورت ساده شده در اختیار شما قرار می دهد تا حتی اگر با اینگونه نرم افزارها آشنایی ندارید و بتوانید به طراحی و ویرایش عکس بپردازید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایتد دریافت نمایید...
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

shabankary بازدید : 281 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)
black_glass_l30pard_www.mihanshabankarynload.com.jpg
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. ویندوز XP یکی از موفق ترین پروژه های مایکروسافت بوده و از کاربران بسیاری برخوردار است اما با این وجود ظاهر این ویندوز چندان گرافیکی نبوده و کاربران پس از مدتی از ظاهر تکراری آن خسته شده و در پی تعویض تم و یا تصویر پس زمینه خواهند بود. به همین جهت امروز یک تم فوق العاده زیبا و با گرافیک بالا برای شما عزیزان آماده کرده ایم که برای ویندوز XP طراحی شده است. این تم برای آن دسته از کاربران ویندوز طراحی شده که به محصولات ویندوز نیز علاقه مند هستند و می خواهد محیطی مشابه لیوپارد را تجربه نمایند. این تم همچنین از تصاویر پس زمینه بسیار زیبایی برخوردار است. این تم فوق العاده را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

shabankary بازدید : 201 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ستاره شناسی Stellarium v0.10.5
ستاره‌شناسی یا اخترشناسی علم اشیاء آسمانی (مانند ستارگان، سیارات، ستاره‌های دنباله‌دار‎، کهکشان‌ها و پدیده‌هایی است که منشاء آنها در خارج از جو زمین است (مانند پدیده شفق قطبی و تشعشعات پس زمینه‌ای فضا). این رشته با رشته‌هایی مانند فیزیک، شیمی و فیزیک حرکت ارتباط تنگاتنگ دارد و همچنین با رشته فضاشناسی فیزیکی (پیدایش و تکامل جهان) ارتباط نزدیکی دارد. اخترشناسی یکی از قدیمی‌ترین علوم است. ستاره شناسان در تمدن‌های اولیه بشری به دقت آسمان شب را بررسی می‌کردند و ابزارهای ساده ستاره‌شناسی از همان ابتدا شناخته شده بودند. با اختراع تلسکوپ، تحولی عظیم در این رشته ایجاد شد و دوران جدید آغاز گردید. با گسترش تکنولوژی و ورود آن به دنیای ستاره شناسی تحول بزرگی در آن ایجاد شد به طوری که در طی سالیان گذشته نرم افزارهای بسیاری در زمینه ستاره شناسی عرضه شدند. اما علاقه مندان به این رشته برای کار با این گونه نرم افزارها و حتی دسترسی به آنها همواره با مشکلاتی مواجه بودند. نرم افزار با فراهم آوردن امکانات لازم و ایجاد محیطی مناسب امکان دسترسی به آسمان ، سیارات و مدارات را فراهم می کند. این نرم افزار کاملأ رایگان است و به نسبت نرم افزارهای مشابه از حجم مناسبی نیز برخوردار است و همچنین از زبان نیز پشتیبانی می کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

shabankary بازدید : 249 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تعبیر خواب
تعبیر خواب یکی از علومی است که افرادی خاص از آن برخوردار هستند و آن را انجام می دهند. همه ما تکنون خواب هایی دیده ایم که از معنی و مفهوم دقیق آنها بی اطلاع بوده ایم. اما اگر بتوانیم از تعبیر خواب خود مطلع شویم قطعأ هم برای ما جذاب خواهد بود و هم در زندگی ما مؤثر خواهد بود. نرم افزار تعبیر خواب که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم یکی از کامل ترین نمونه های موجود است که در آن مجموعه ای از بهترین معبران جمع آوری شده است. این مجموعه دارای حجمی بسیار اندک است و استفاده از آن بدون نیاز به نصب نیز امکان پذیر است و در هر نسخه ای از قابل اجراست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

shabankary بازدید : 207 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)


http://mihanshabankarynload.com/mypic/KTaylor.PhotoRetouching%5BWww.Mihanshabankarynload.com%5D.jpg

| مفتخر است این مجموعه گرانبها را برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان با توضیحات کامل در دسترس عموم قرار دهید |


امروز یک آموزش فوق العاده را برای شما میهن دانلودی های عزیز آماده کرده ایم که تاکنون در هیچ یک از وب سایت های فارسی زبان دیده نشده است. مجموعه ای فوق العاده نفیس و گران قیمت...!
این فیلم آموزشی فوق العاده آموزش اسرار حرفه ای فتوشاپ برای رتوش میباشد که نام انگلیسی آن Karl Taylor Professional Retouching Secrets - DVDRip Awesome Photoshop Tutorial میباشد...
در نگاه دیگر میتوان این فیلم را کشف بهترین فیلم آموزشی برای صنعت رتوش نام برد.!
آموزش ابزارهای لازم و تکنیک های مورد نیاز برای رتوش به صورت گام به گام و کاملا حرفه ای برای نور دادن به صورت ، صاف کردن پوست ، سایه دادن به پوست و ...
این دی وی دی آموزشی به درد چه کسانی میخورد؟
این دی وی دی بیشتر برای مناسب میباشد که میخواهند به بهبود و تاثیر پویایی عکس های خود اهمیت بیشتری دهند به روایتی عکسهایی کاملا متمایز داشته باشند...

در این دی وی دی آموزشی چه سطحی از دانش و آموزشی گنجانده شده است؟
این دی وی دی فراهم کننده معرفی برخی از تکنیک های متوسط و پیشرفته رتوش تصاویر مورد نیاز برای بهبود عکاسی خود میباشد... برای بدست آوردن بهترین نتیجه در زمینه رتوش به شما این دی وی دی آموزشی پیشنهاد میشود...

جهت دانلود فیلم آموزشی و دیدن توضیحات کاملتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید


shabankary بازدید : 319 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)


ادانلود مستند غار کریستالی National Geographic Giant Crystal Cave


غاری شبیه به قلعه سوپرمن است.یک غار مخفی در داخل زمین وجود دارد که یکی از شگفتی های سیاره ماست.این غار ، غار برزگ کریستالی نام دارد که ارتفاع کرسیتال ها آن تا 36 فوت و وزن آنها تا 55 تن هم میرسد.شدت سرما در این غار به حدی است که ظرف 15 دقیقه انسان را از پای در می آورد.گروهی از محققین به این غار می روند تا پرده از اسرار آن بردارند و سوال های مطرح شده پاسخ دهند.این کریستال ها از چه چیزی ساخته شده اند؟؟ آیا حیات در این غار وجود دارد؟؟؟
ویژیگی های این مستند به شرح زیر می باشد:
HDTV | MKV | English | 45min | 1.09 GB | 1280x720 | x264 3028kbps 23.976fps | AC3

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید



shabankary بازدید : 257 جمعه 20 اسفند 1389 نظرات (0)
اسم پست رو اینجام کپی کنید
کاربران رایانه بخوبی می دانند که اگر خواهان امنیت اطلاعات و حفظ سلامت سیستم خود هستند حتمأ می بایست از یک آنتی ویروس مناسب استفاده کنند. اما در حالتی که آلودگی بیش از حد سیستم موجب تخریب ویندوز شده و قادر به استفاده از ویندوز نیستید قطعأ کاری از دست آنتی ویروسی که درون ویندوز نصب کرده اید نیز برنخواهد آمد. در چنین شرایطی استفاده از یک دیسک نجات امری کاملأ معقول است. اکثر شرکت های تولید کننده آنتی ویروس چنین دیسکی را به منظور بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده کاربران ارائه می کنند و البته کمپانی روسی Kaspersky هم که صاحب امتیاز یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا به همین نام است نیز از این موضوع به سادگی نخواهد گذشت و همواره دیسک مخصوص به خود را به صورت بروز رسانی شده در اختیار کاربران قرار می دهد. Kaspersky Rescue Disk که امروز قصد معرفی آن را داریم بخوبی می تواند مشکلات سیستم شما را در حالتی که به ویندوز دسترسی ندارید برطرف سازد. یکی از خصوصیات بارز این دیسک در اسکن اطلاعات و پاکسازی هوشمند فایل های اجرایی بدون آسیب دیدن و یا حذف آنها است. همچنین برخلاف دیگر دیسک های مشابه ، می توانید نسخه ای از آن را بر روی حافظه فلش خود داشته باشید و الزامأ نیازی به رایت دیسک نمی باشد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

لینک دانلود فقط برای کاربران اعضا نمایش داده میشود

برای ورود به کنترل پنل اعضا اینجاکلیک کنید

تعداد صفحات : 56

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1663
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 71
  • آی پی امروز : 610
  • آی پی دیروز : 1064
  • بازدید امروز : 1,224
  • باردید دیروز : 1,907
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,348
  • بازدید ماه : 42,919
  • بازدید سال : 151,637
  • بازدید کلی : 2,104,922